känsla

Känslan att sitta själv på morgonen och vakna till med en kopp kaffe och nyheterna på tv...bara älskar de...Att höra barnen ligga kvar i sängarna och snusa så gott är härligt.
Jag är nu inne på min andra kopp kaffe,  vart vaken en timma själv men snart vaknar nog barnen å då blir de full rulle igen. 
 
Att sitta ensam innebär även en massa tankar om livet, massa tankar om de förgående år och det kommande året.
Mitt föregående år var både upp och ner.. mest var de ner om jag ska vara ärlig.
Men detta år ska bli bättre,  det bara måste bli de.
 
Nu kom kevin upprusande och sa Mamma jag mår illa...samt likblek..gahhh hoppas att han inte blir magsjuk :(
Vi har dock inte vart sjuka på länge men hoppas han inte blir dålig nu.
 
Nu blir de en kopp kaffe till och morgonciggen...
 
I slutet på januari så ska jag åka ner till Göteborg och hälsa på min Jessica, det var några månader sen vi sågs så jag ser fram emot att åka ner till henne,  åker lördag till söndag.
Tidigt lördag morgon drar jsg och hem sent söndag kväll , förhoppningsvis lättare att köra i mörker då ja hittat mina glasögon efter sisådär 6 månader.
 
I år så ska jag gå på Disney on ice med barnen. ? Ska bli så roligt. De var en julklapp från min svärmor. 
Har alltid velat gå på de men ska ja vara ärlig så har jag inte riktigt haft råd men igår blev de en julklapp istället.
 
Nu måste jag börja med frukosten och ringa lite viktiga samtal innan de är dax för jobbet.
 
xoxo
Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0