Trasig

Ja rubriken stämmer in rätt bra på mig just nu.
Jag är ganska trasig...
 
Jag vill kunna säga att jag är lycklig.
Varför ska de vara så svårt att ta tag i saker och ting?
 
Vad är det för fel på dig, varför vill du ha mig i din famn?
Vad är det för  fel på mig, jag vill ju bara ha dig lite ibland?

Jag tror vi kommer ses,  jag vet, vi kommer gå igenom det
Det där som vi hatar och vi bär...

Jag vill få dig att hoppas, jag vill få dig att tro,
jag vill krossa ditt hjärta, ta ifrån dig din sol,
leka med dina känslor, rasera din bro,  visionen av oss i min hand
 
´Varför ska de vara så fruktansvärt svårt allt i livet?
 
 

 Men jag måste följa hjärtat...och mitt hjärta vet vad de vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0