Styrka

Idag är de iingn vanlig dag..idag är det 13 år sedan som jag blev mamma för första gången. .
Älskade Anton har blivit tonåring.
Han är super nöjd med dagen och presenterna bestod av en ny iphone 4s ett skal till mobile n samt nya hörlurar.
Sedan fick han ett super fint armband och 500 kr av sin farmor och farfar.
Han blev super glad när dom kom och ringde på dörren utan att han visste om detta.
 
Stort grattis igen mammas älskade pojke. 
 
Just nu känner jag att jag skulle behöva ett ton styrka. ..men även lite tålamod vore trevligt. ..
Det är så mycket som rör sig i huvudet på mig..ska jag..ska jag inte!!!??
Ja de är frågan...
Men jag tror att jag har bestämt mig egentligen men sen är de bara att ta steget. .men ja tvekar :/ då kansle jag inte har tagit beslutet. .. gahh ja blir galen på detta snart även på mina tankar.
 
Jag har super fina vänner runt omkring mig som finns och lyssnar..
Men jag har även vänner som har gjort de men sedan lämnat...
Det gjorde riktigt ont när en viss person gjorde de ...men samtidigt så handlar väl vänskap om att stötta och finnas för varandra oavsätt?
sen har inte jag vart helt ärlig heller men jag kan inte vara ärlig mot mina vänner om jag inte ens kan vara ärlig vid mig själv. .eller har jag helt fel??
 
Nu börjar jag smått kunna erkänna för mig själv att jag inte mår bra.
Att ja har vissa känslor som jag inte kan styra över...jag har börjat inse att ja känner som ja gör...
Men lämnar sina vänner för en sån sak??
Jag tycker inte de är ok eller rättvist egentligen. .men pga av detta så har de gjorts ändå. 
 
Men de är inget jag tänker eller orkar lägfa energi på.
Ja måste fokusera på mig ooh mitt mående men även barnens mående. 
 
Nu ska ja sova.
 
 
Xoxo Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0