Lördag morgon

Idag är de lördag och jag sitter nu i soffan och myser lite med Ludwig som vaknade....är ordninggjord och klar för att snart åka till jobbet.
Efter jobbet så blir de att skynda sig hem och fixa mig i ordning för ikväll så är de julfest hos Anna.
Ska även försöka hinna med att städa lite tänkte jag..Annars om de ej finns tid så får jag lösa det i morgon kväll.
 
Äntligen så har de ko mit snö vilket jag tycker är så himla mysigt ... inte många dagar kvar till julafton nu.... 
Ska bli så roligt att se barnen öppna alla klappar..speciellt de stora då dom får en sak men väldigt dyr och de är något dom verkligen vill ha :)
 
Mitt mående idag känns lite bättre och de känns som att jag är på rätt väg...har dock e n lång väg kvar men jag har underbara vänner omkring mig som jag vet finns vid min sida....
Tack till er alla....
 
nä nu måste jag åka till jobbet..
 
xoxox 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0