jobbkväll

Skulle vart en ledig dag idag men de fattades folk på jobbet så jag går in extra.
Nu sitter jag i soffan och laddar .....trött och en mega huvudvärk men hoppas de släpperav snart.
 
Anton fyllde 13 år i tisdags :) tiden går så fort och han börjar bli så stor..men jsg blir inte en dag äldre :)
 
Nu har december månad börjat och jag känner lite ångest inför denna jul... all julstress :/ dock är jag redan klar med alla julklappar men helst av allt så skulle jag vilja åka iväg med barnen under julen till varmare bräddgrader...men ett annat år...I år så jobbar jag hela julen även nyår mrn har fått dagtid så de passar ju bra iallfalll.
Ger lite extra i plånboken vilket känns bra....
 
Nu hsr snart denna vecka gått och den börjrar närma sig helgen, jobbar helgen men på lördag är det julfest hod grannen..ser ag fram emot riktigt mycket.
Ett bra avslut på en vecka om har vart riktigt tuff för  mig...det har vart riktigt mycket känslor och väldigt mycket tankar som snurrat runti huvudet på mig...
ska jag ?? Ska jag inte??
Vad vill jag, vad vill jag inte??
 
De jobbiga och lite sjuka är att jag vet vad jag vill....jag vet att jag måste göra de så att jag kan få må Bra...
men att ta de stora klivet är inte lätt...på ett sätt så tar de emot ;(
 Men jag måste hitta styrka någonstans och även hopp om att jag kommer klara av detta....
 
Jag ser allt iofs från ett annat håll nu...igår var jsg hos min prat tant och hon har fått mig att förstå vissa saker och vad jag måste göra..för att gör jag inte detta så kommer jag snart springa in i väggen.
Måste även tanka 3 underbara nyfunna vänner för all hjälp jag får och för att ni lyssnar på mig...
Och även tack till 2 nära vänner till som lyssnat och inte försvinner. 
 
Nu dax att dra till jobbet 
En dag närmre fredag..... kommer bli en jobbig dag i morgon tror jag och jag hoppas att jag tar upp luren och svarar när de ringer. ...
Tänk positivt Jenny och rym inte som du alltid gör när de blir känslomässigt jobbigt.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0