......

Då var de söndag igen och helgen har vart helt ok, Ute i Fredags med Cicci och Fia..Vi var ute och käkade på Hourse and hounds,Drack lite och hade de väldigt trevligt.
Igår lördag så jobbade jag kvällen och somnade ganska snabbt efter att jag kom hem...Idag är det söndag och jag ska iväg till Tatueringsmässan en sväng och i em så blir de mys med barnen.

Var på Bup en sista gång och träffade läkare i veckan och Linus fick medicin som ska tas varje kväll...Hoppas att de ger effekt och att detta hjälper min älskade pojke...

Snart så börjar den månaden på året som typ alla fyller år...
Min lilla Kevin blir 5 år...Linus blir 10 år och jag ja jag fyller 29 som vanligt..
Sen fyller syster år, Systers barn och brors dotter också..
Så vi ska upp till Sthlm någon dag i maj och fira alla födelsedagsbarn med masa god mat och Tårta så klart..
Sen är de detta med presenter...Inte lätt och mina pojkar har ju de mesta dom vill ha.Så jag måste tänka till lite på vad dom ska få :D

Förre helgen så var jag i Göteborg hos Älskade Jessica...Den bästa helg på väldigt länge och jag ville inte åka hem på söndagen...
Fredagen så var vi ute och åt middag...lördagen blev de fest för hela slanten..vi var på 20 års jubilium för ett ställe ..vi åkte iväg med buss till skogen typ..hade lite lekar, mat och massa öl..
Var en sjukt rolig kväll.
Söndagen så blev de pannkaksfrukost och kaffe. Sen blev de hemfärd för min del..
Vi har planerat att jag ska ner till Göteborg igen vecka 29 och slutet på veckan då så kommer barnen ner..Då blir det Liseberg och sen hemfärd.
Har semester 29-32 i år...men resten av semestern så ska jag bara njuta av mina älskade pojkar.

Jag vet att jag inte kan prata och berätta hur jag mår eller vad jag känner...kan inte säga till en vän att jag är Ledsen och gråta..varför ska de vara så svårt för mig...??
Men jag vill säga till er (ni vet vilka ni är)
Jag är glad över att ni finns kvar oavsätt om jag ej öppnar mig...
Älskar er ska ni veta...

Till dig....

Tack för att du finns för mig.
Känner mig så levande när du är i närheten
När du är nära så känns allt bara så rätt
Du får mig att känna mig vacker på alla sätt
Tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0