Onsdag kväll

Nu har halva denna vecka gått och jag har nu tillfrisknat från min magsjuka...Blev dålig lördags natt :(
Men i morgon så kallar jobbet igen..För er som inte vet så har jag fått en tjänst på us av 73 där jag började förra sommaren...Tjänsten är på 100% men jag jobbar bara 85 en så länge då de är väldigt mycket hemma och med Linus diagnos och allt...
Kanske går upp och jobbar 100 % efter sommaren kan jag tänka mig.
 
I Lördags så blev jag och Linus barnlediga för att gå på Familjen Adams musikalen...Den var helt ok men inget jag skulle betala för själv..(detta var en julklapp)
Efter detta så gick vi till Hourse and hounds och mötte upp lite vänner som sedan gick vidare till Harrys men vi satte oss på Mörners och tog en öl...Blev inte så långvariga då Linus var ganska trött och jag började må dåligt...
Så här i eftertanke så var de bra att vi åkte för 1 timme efter vi kom hem så var toaletten min bästa vän i ett par timmar...
Låg däckad till tisdag morgon typ...Så idag mår jag bra och bara längtar efter att få gå till jobbet i morgon bitt...
Jobbar i morgon sen ledig Fredag ..jobb lör-mån...på tisdag så drar jag iväg på 112 kryssning med Madde och Malin...Ska bli riktigt skoj..
Kommer hem onsdag kväll..Torsdag är de jobb och Fredag så åker jag till Göteborg över helgen...Vilket ska bli så skönt...Skingra lite tankar och bara vara..
 
Som sagt så mår jag väldigt dåligt och har gjort en tid men har som jag brukar lagt på ett leende på läpparna och bara kört...tror att allt kommit ifatt mig åter igen... Det är så mycket som rör sig i mitt huvud just nu och snart rinner de över kan jag lova...varför ska en del saker i livet vara så otroligt svårt...?????
Jag vill kunna säga att jag Jenny är Lycklig!!!!!!
När ska jag kunna få göra det igen??
 
Men någonstans i detta mörka så finns de vissa personer som lyser upp in vardag ....
Ni ska veta att jag uppskattar att ni finns vid min sida och orkar lyssna på allt jag säger..Jag är glad över att ni finns för mig..hoppas ni alltid kommer att finnas i mitt liv..skulle ni inte göra de så kommer ni alltid att finnas i mitt hjärta och där har ni stor plats...
Visste inte att de gick att lämna så stora avtryck hos mig men de har ni lyckats med... puss till er...
Och självklart så lyser mina underbara barn upp min vardag oxå...Dom skulle jag inte klara mig utan
 
Jaja skit samma...jag mår nog bättre med tiden
 
Fick ett sms idag av en person ..uppskattades väldigt mycket och jag blev väldigt glad över de hon skrev till mig...Tack
 
 
Nu ska jag natta barn sedan kolla tv och sova i lagom tid då klockan ringer 05.00
 
puss kram på er mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0