Länge sen sist

Japp de var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen men bättre sent än aldrig. 
Tänker börjar med att säga att from den 1/4 så har jag en anställning på avd 73 på us...är så glad över detta :)
Sen i början på januari så bor även anton hos mig på heltid vilket är jätte skönt, Linus bor fortfarande varanan vecka men de funkar ganska bra.
 
annars så är livet som vanligt. .rullar på med allt bestyr.
 
 
Jag själv mår inte alls bra egentligen, mycket tankar som  snurrar runt med allt. .Linus har nu fått diagnos aktivetetsstörning och inlärningsstörning.
Ska snart på en lökemedelsbedömning med han på bup oxå..han hade även allt som ingår i en adhd så jag ska gå en adhd utbildning.
 
Så i de stora hela egentligen så ser mitt liv ganska bra ut egentligen men jag mår inte som jag borde ...tänkt på de ganska mycket..jag har allt..familj, 4 underbara barn , en man, bil och jobb...så varför mår jag inte bättre. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0