Fredag

Började denna fredag med ett träningspass på friskis...sedan åkte jag och barnen hem till Anna på fika och lunch..De var en super trevlig förmiddag och alldeles för länge sen jag och Anna träffades. .men detta görs om väldigt snart...
 
Nu är vi iallafall åter hemma och sitter och slappar i soffan framför pippi :)
Den här helgen består av jobba lördag söndag..sen måste de städas och tvättas men de hinner jag med i morgon då jag jobbar kväll. ...
 
Snart bär de av pp kryssning..och nästa helg så är de en tripp till Göteborg som gäller. Längtar massor och tror de kommer bli en toppen helg som jag kan leva på väldigt länge. ..
Nä nu kallar barnen på mamma..
 
Puss och kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0