Vilket kväll ...

Idag så har jag jobbat och jag herregud vilken kväll de var... Kändes som vi alla sprang fram och tillbaka, upp och ner men fick inget gjort iallfall...
Men fixade kvällen med bravur och de känns så skönt :)
Nu ska jag snart sova för i morgon är de jobb dax igen .
Trivs jätte bra där jag är och jobbar nu, personalen här är super bra.

Barnen är fortfarande lite förkylda här hemma och Ludwig är ganska astmatisk . Hoppas dom blir helt friska snart.

När jag kom hem från jobbet så gick jag in och pussade god natt till barnen och när jag kom in till Linus så log han vaken i sängen och sa att han ej kunde sova då han hade ont i magen :/ hoppas att de inte är något på gång där bara.

Snart är de äntligen fredag och då kommer Malin och Simon hit, så länge de inte blir snö storm men de får vi hoppas att de verkligen inte blir... Ska bli så skoj att träffa henne...

Imorgon blir de en tripp till ikano efter jobbet med Therese ....så nu måste jag sova så jag är utvilad till både shopping och arbete ...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0