Underbara kärlek

Ja kärleken är underbar och jag älskar min familj och de underbara vänner jag har... Min bästa vän sen många år tillbaka ska snart ... Mycket snart stå brud i kyrkan och bli fru Kamberg ...
Och jag har fått äran att vara tärna,
Detta inlägg är nog mest till dessa 2 underbara människor .
Jag är så otroligt glad för eran skull och att ni 2 har funnit varandra.
Väldigt spänd över denna dag kommer även jag vara då de är min bästa vän sen 25 år tillbaka som ska gifta sig.

Så Therese och Kristoffer ville bara säga att ni är underbara båda 2.


Så den senaste tiden här så har jag hjälp Therese så gott jag kunnat med planering av kläder, festprogram och allt vad som hör till. Älskar att planera och går in för detta sten hårt.

Annars då????
Jo de är bara bra med min och
Familjen bara de att vi har vart en del sjuka. Ludwig började det med, sedan Linus och nu är det Anton som har halsfluss ... Jag låg oxå sjuk förra veckan, börjar bli bättre men har en fruktansvärt jobbig hosta och förkylning jag vill bli av med nu..

Så denna vecka är Anton hemma från skolan.

Nu i helgen så fyller älskade lilla Ludwig 2 år :/ tiden går sååå himla fort så jag hinner ju knappt med ;)

Nu är det dax att sova .. Upp till mitt älskade arbete sen.. Trivs så oroligt mycket där jag jobbar nu :)

Kram Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0