Torsdag hela dagen

Denna dag har jag arbetat och fixat med lite andra saker...
Dagen har gått fort och de gillar jag för desto närmare fredag desto bättre... Så länge de ej blir snö stor eller något så kommer Malin till oss över Helgen :)

Var hemma som sagt 15.40 idag, då var de dax att börja med middagen, och som vanligt på torsdagar så serveras de pannkaka och soppa till middag.
Innan maten så ringde jag till Vc för
Ludwig, han hade ej fått i sig något att dricka på dagis samt att han dreglade massor ... Så jag trodde att de var halsen .. Läkaren sa att se var på väg att lägga ut och till en början av halsfluss. Inget mer med de och vi åkte hem... Han åt 1 pannkaka sen efter kl 18 så har han gnällt hela tiden och börjat gråta så fort han svalt sin saliv ;( så i morgon blir de vab igen och ett samtal till läkaren... Har ej fått i han så mycket dricka heller så de blir läkaren igen.

Ska även inhandla till helgens middagar :)
Blir tacos i morgon sen på lördag så blir det 3 rätters middag på lördag ...

Söndag är de flytt till svärföräldrarna i 2 dagar tills dom har bytt vårt vardagsrums golv...


Nu sova för de blir en lång dag i morgon med mycket skojiga saker :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0