Sjuka barn

Sjuka barn ... Japp de har vi haft, 3 av 4 har nu legat i feber och snoriga.
Dom har ej vart sjuka så länge utan legat i 2 dagar sen friska... Idag är Ludwig på dagis igen och jag ska jobba.

I helgen nu så kommer älskade Malin till oss, har även med sig Simon :)
Vi ska äta tacos på fredag och lördag så ska jag göra en 3 rätters middag till oss...
Men på dagen så ska vi åka ut en sväng till ikano och kolla lite...
Fredag blir de nog att bara att sitta och snacka lite och ta ett glas rött eller vitt :)

Snart så börjar alla födelsedagar oxå...
Ludwig fyller 2 år snart ... Mammas lilla börjar bli stor.
Sen i år så fyller även mamma 60 år och min bror och man fyller 35 år.

Sen ska vi planera våran semester som kommer att bli på Marmaris detta år.
Åker i slutet av augusti tänkte vi så förlänger vi våran sommar lite.

Sen ska vi planera mammas 60 års fest.
Blir nog att alla vuxna träffas och går på stan eller nåt. Middag ute är planerat iallfall...men sen vad vi ska göra är de svårt att komma på... Förslag mottages gärna !!

Nu ska jag iväg så ha de bäst där ute ...

Denna bild är tagen nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0