Kommer ej på någon rubrik

Jaha de var ett tag sedan jag skrev som alltid typ... Men jobbar typ hela tiden nu och när jag ej jobbar så tränar jag eller är hemma med min underbara familj...

Ja livet rullar på ganska bra här, har börjat jobba på ett till ställe nu så de är bra för då får jag ihop mina timmar....

Jag mår väl så där annars men barnen har de bra och de är det viktigaste för
Mig...
Alltså kan någon förklara för mig hur man kan göra någon illa sedan vara stolt över det? Bara ignorera det.. Som om inget har hänt....
Jag vet hur det går iofs men kan ändå inte sluta tänka på hur man kan vara då fruktansvärt grym som person...
Ja ja finns mycket man vill ändra på här i världen men kommer aldrig kunna det...

Jul och nyår var toppen.... Julen så var vi alla här hemma
Och nyårsafton så var Therese och Kristoffer här med barnen... Vi hade de små barnen hemma och de stora var hos Johnny...
Som sagt nyår... Jo den kvällen var verkligen toppen...
Perfekt nyårsmeny och perfekt sällskap....
Så tack Igen Therese och Kristoffer för en toppen kväll....

Var uppe och hälsade på mamma på annandagen och dit kom även bror och syster med familj ... De var mysigt att träffa dom alla igen för de var väldigt länge sedan..
Vi sov kvar jag och familjen.

Nu måste jag sova då jag ska upp tidigt och jobba...

Puss och kram
Jenny


Kommentarer
Postat av: Linus

Tyvärr finns det en hel del folk som saknar de rätta spärrarna. Synd bara att du (vi) skulle råka på en. Men hon får ju sitt straff :-D



Instämmer om jul och nyår. Super trevligt, och riktigt roligt att träffa din familj, det var länge sedan för min del.



Puss

2012-01-05 @ 08:53:55
Postat av: Therese

Ja du vännen. Ibland får man en tankeställare med uttrycket "alla människor, lika värde". Det går ju definitivt att diskuteras. Jag alltid funnits för dig och kommer alltid att göra! <3



Nyår.. Haha! Den var underbar. Länge sen den blev så lyckad. Kanon mat! Underbart sällskap! Sen att det vart för mkt av det goda hör till ibland! Haha! Tingelingeling!! Hahaha!



Älskar er! Puss å kram! <3

2012-01-14 @ 12:44:18
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0