Sjukstuga

Ja precis som rubriken..Här hemma har är det fortfarande sjukstuga. Anton har fått feber och hostar efter halva kuren med antibiotika...började då med halfluss. Ludwig är hemma för andra gången med feber och hosta. Kevin var hemma i slutet på förra veckan men är åter på dagis. Linus var på vc i dag igen med sin pappa och där konstaterade man halsfluss igen...han hade detta för 14 dagar sedan och slutade med sitt pencilin för 4 dagar sedan och har fått tillbaka skiten. Även jag har vart krasslig i ca13 dagar och legat i feber i 3 av dom...Fortfarande så är jag förkyld och allmänt häning. De är bara min man som ej blivit sjuk än och vi får hoppas att de förblir så. Totalt sen februari så har vi vabbat 15 dagar tillsammans, de är mer än jag vabbade totalt förra året :/ Nu vill jag bara bli av med detta virus skit från vårat hem så vi alla kan må bra igen, Annars så är de väl ok med oss skulle jag vilja säga...hade en underbar ute kväll med therese i lördags..Var länge sedan jag dansade så mycket och så mycket skratt ....Tack underbara vän för det. Som sagt nu är det inte heller långt kvar tills Therese ska stå brud och bli fru Kamberg.. Ska bli såååå roligt att få vara med och dela denna dag med dom. I helgen var de planerat att vi skulle åka upp till mamma då syster fyller år i morgon men då alla är sjuka hela tiden så avvaktar vi och planerar en resa upp när mamma fyller 60 i stället. Nä nu ska jag dra upp till dagis och hämta hem sötaste Kevin.. puss och kram alla vänner och ovänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0