Nu så

Ja nu har jag bestämt mig..¨Åker ner och söker in på kursen och ska läsa distans. Och hoppas nu på att jag får från csn men annars så får jag löse det på något sätt för kursen vill jag verkligen läsa. Jaha här hemma är det fortfarande sjukstuga...men Anton börjar att må bättre och ludwig har inte så ycket feber längre men han är snorig som f*n. Kevin mår fortfarande bra oxå. Det blir ju inte Sthlm på lördag då alla är sjuka så här hemma blir det kureringshelg.. Alla ska bli friska nu. Så tv och mys pys står på schemat. Jag då..Jo jag mår inte så tipp topp faktsikt. Var 1 månad sedan jag var hos Anki för alla har vart sjuka ..ska äntligen dit på torsdag igen och de ska bli skönt. Jag kan fortfarande inte förstå....men de komemr jag väl aldrig göra... Hur kan man vara så känslokall ? Göra en annan människa illa och bara strunta i detta? Det hade kunnat gå riktigt illa... För mig är det inte lätt att glömma, lätt att förstå...För varje gång jag ser mig i spegeln så blir jag påmind om vad som hänt..... Ucsh och fy säger jag bara.... Nu verkar det iallfall som att vinter har kommit och kylan :D Jag gillar när de är kallt ute och vintern..Längtar dock till sommaren oxå men då till slutet på augusti för då åker vi hela familjen till Turkiet...Vilket ska bli helt underbart. Sen ser jag även fram emot en sommar på landet igen.... Nä nu ska jag ta och klä på mig och Ludwig för att sedan åka till kungskapstorget och arbetsförmedlingen puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0