Äntligen flyttat

Ja nu har vi bytt lägenhet och de är helt underbart...
Älskar min nya lägenhet...
Har fått ordningde mesta och de ser hyfsat ut..
Min helg har vart bara toppen..Fredags så var vi över hos grannen Vanja och Stefan...Hade super trevligt.
I lördags så var Andri och Kennet över med barnen och vi grillade och åt massa god mat...
 
Anton och Linus ville ej åka till deras pappa i fredags så jag har haft dom hela helgen och idag så åkte dom till Johnny...Fy fan va tomt de blev måste jag säga...
Jag är inte hel när jag ej har alla mina barn hemma... Älskar dom alla så högt.

Snart fyller Kevin 2 år och Linus blir 7 år...

Ska fira Kevin på dagen på lördag och mig firar jag med en fest på lördag kvällen....
Sen på söndag kommer Linus familj och firar oss...
Och den 29 de maj åker vi till Sthlm och firar oss plus brors dotter och Syrrans som son...
Ska bli sååå mysigt...

Jaha hur mår jag då...De var länge sen jag sa att jag mådde sååå jävla bra... Mår toppen och bara älskar min familj och mina underbara vänner.....

Nu ska jag upp och lägga mig med en sjuk Kevin..han har hög feber, hosta och ögoninflammation... =(
Plus att Ludwig börjar bli förkyld igen....Får hoppas att dom båda blir friska snart..

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Men åh, vilka fina namn dina barn fått :)

2010-05-18 @ 09:13:28
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Sarah

Härligt att du mår bra :)och hoppas att barnen snart är friska :)

2010-05-25 @ 19:28:58
URL: http://sarah-minverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0