Tisdag

Inatt så har Kevin kräkts hela natten typ...så vi har nog inte så sovit så mycket i natt..
Är as trött idag, sen är det så typiskt då jag ska gå brevid denna vecka.
Men de är bara att vara hemma, vå båda är ju hemma då vi inte vill att Ludwig åker på något så en av oss har Ludwig och en har hand om Kevin.

Dopet är även bokat nu..det blir den 2 maj i Vidingsjö kyrka.
Ville helst döpa i Tannerfors men där var de fullt ända till juli..samma gäller även typ alla andra kyrkor...jag som tyckte attt vi var ute i god tid, men så var inte fallet.
Men han blir iallfall döpt .

Med mig är det bara bra....Kör fortfarande Herbalife men de känns inte som att de händer så mycket vilekt är lite tråkigt... hoppas oxå att de börjar synas lite snart.

Nu har jag beställt klänning till bröllopet vi ska på i Juli..
Så här ser den ut..


Älskar den...ska ha en par svarta eller vita pumps till oxå.
Sen kommer jag och min man matcha varandra..då han ska ha en mörk grå kostym :D men även lila slips..och jag ska ha mitt lila halsband... =)
Klänningen var inte dyr heller..kostade bara 300 kr..de kallar jag fynd :D

Nu ska jag fixa med tvätt och städa lite här hemma medans Ludwig sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0