Snart helg igen

God morgon..
Idag är det onsdag..veckorna går så fort..Ludwig är nu i morgon 4 veckor :D
Jag har alltid tyckt att han är så lik lilla linus men kolla här vad rätt jag har..

Så lik sin storebror...när han var liten :D
Lägger upp lite fler bilder på barnen









De var nytagna bilder på mina 4 älskade pojkar...Mina barn är mitt allt...

Jag färgade håret häromdagen..Köpte en väldigt väldigt röd färg...men tänkte att jag måste ju pröva... blandade färgen och i med den i håret..och jag blev lite rädd då kan jag säga, för färgen var orange :S
Kolla själva.

 
Väntade så länge som färgen skulle vara i, sköljde ur de..och detta blev resultatet...

Inte den bästa bilden på mig men man ser förgen..
Blev ganska bra faktsikt men jag är lite ovan att ha så rött hår...

Jaha vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då.. Jooo......

Förra helgen så var Mamma och Svante här och hälsade på...Dom kom vid 10 på morgonen och stannade till kl 15 ca.
Sen började de snö massor, då packade om ihop och åkte direkt...Dom hade haft snöstorm på vägen hem.

I torsdags förra veckan så blev Kevin sjuk..Det började med Krupp och sedan hög feber, förkyld och hostar massor.
Han har fortfarande inte blivit bra men bättre..Ingen feber nu iallfall och de är skönt.
Sen är även Anton lite förkyld nu, Och Ludwig är snörvlig.... Och jag börjar bli..har inte tid med att vara sjuk nu...Vill inte, Vill inte, Vill inte.
Vi ska ju upp till Sthlm i helgen och jag ska ju gå på Syrrans 35 års fest på lördag. Det är peruk fest och och jag har hela min utstyrsel klar :D
Kommer bli skit bra. Kan tyvärr inte lägga ut bild på detta nu då de kan vara någon som ska på festen som läser min blogg .D
Så bilder kommer efter helgen.

Ja de känns lite tidigt at gå på fest när Ludwig bara är 4 veckor men de handlar om en kväll, och jag ammar inte heltid ändå. Pappa Linus fixar de där.


Nu är det 14 dagar sedan jag började med Herbalife. Och de funkar bra. Jag har gått ner ca 14 kilo men de är sedan Ludwig föddes, 10 kilo från den dagen jag började med Herbalife.
Men de konstiga är att jag känner de inte :S
Men jag kör på et ttag till och hoppas på att jag känner de mera sen ju mer jag går ner i vikt.
Vill ju ut på långa promenader men nu har ju barnen vart sjuka sen är de så mycket snö så man kommer ju inte framåt ändå.

Nu ska jag gå och väcka Linus då han ska köra barnen till skolan.

Kram



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja man känner inte själv direkt. Det kommer. Jag känner fortfarande inte av det på det sättet. Man märker det på vissa kläder och så.

Promenad får du ge dig ut på men inte förrän isen har smält ;-))



Super fina pojkar!

2010-03-10 @ 20:11:07
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0