Fuck off

Just nu är det så himla mycket som händer...och som har hänt, Ludwig är iallfall bättre och de är super skönt.
Jag har fått timmanställning på Möjetorp, de är oxå bra.....
Om man ser allt utefrån som jag tror alla ser de så tror nog alla att mitt liv är ganska bra och att jag mår bra..men så är inte fallet..jag går snart in i väggen kan jag tala om...
Kämpar som fan men får fan bara motgångar mot mig/oss...
Linus har fortfarande inget jobb....detat innebär att han får ut 10500 kr i månaden...det är 9000 kr mindre än vad han har tjänat...
Denna månad kan vi betala våra räkningar med en liten marginal...
Sen att Ludwig har vart så sjuk har oxå vart jobbigt, jag kommer inte ha råd att fortsätta med Herbalife så länge till....vilket jag vill då jag fortsätter att gå ner i vikt....

Inte undra på att jag känner att vårat förhållande börjar dö ut...för så känns de...ja jag har tänkt tanken att vi ska gå skilda vägar...Men de ska vi självklart inte men tanken har funnits där...då jag just nu mår jävligt dåligt....
Nej jag vet att man inte kan få stöd och hjälp om man inte säger något men jag har känt att detta är något jag måste ta itu med och försöka komma ur detta träsk jag har hamnat i.......Det är knappt så att min man vet hur jag mår...Varför håller man saker inom sig hela tiden...och den man pratar med först borde ju ändå vara sin egen man..Nej inte jag...jag håller allt inom mig och snart kommer de fan att brista helt för mig....

Pengar kan fan ta dö på allt....
I allafall på mig och mitt liv....jag vill att mina barn ska få ett sånt bra liv som möjligt och vi försöker verkligen men får fan bara motgångar...när vi löst ena saker så dyker nästa problem upp..Har inte vi haft de tillräckligt med motgångar???????
Jo de tycker jag..men när i helvete ska de vända...

Fy fan säger jag bara


Kommentarer
Postat av: Linus

älskar rubriken ;) Nu får du skriva ett glatt inlägg efter dagens besked.



Ps. Jag vet vist att du inte mår bra, och har ganska bra koll. Tyvärr har jag väldigt svårt att påverka och kan liksom inte göra så mycket. Hoppas du kan hitta tillbaka nu om vindarna vänder för oss (vilket det ser ut att göra :).



Puss och jag älskar dig.

2010-03-26 @ 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0