Äntligen

Ja rubriken stämmer....Min älskade man har fått ett jobb, måste säga at en stor sten lossande från hjärtat när han ringde och berättade det i fredags.
Så allt känns mycket bättre....
I helgen så har vi vart hemma och myst med barnen...igår kväll så kollade vi på filmen upp med barnen...ojoj de var länge sen jag skrattade så mycket, den var as rolig.

I fredags så blev dom även klara med vårat badrum, det blev jätte fint måste jag säga.
Så nu kan vi duscha och bada hemma igen :D

Veckan som kommer nu så ska jag jobba..Gå brevid på möjetorp..I morgon jobbar jag,kväll tisdag och dag på onsdag...sen är det bara att börja jobba...ska jobba kvällar och helger en del så vi kommer igång med våran ekonomi nu. för nu har vi levt på minimum så himla länge och vi är trötta på de...Nu blir det dock 1000 gånger bättre när linus börjar få ordentlig lön...
Sen fick vi ett glatt besked om skatten...Jag får tillbaka 6000 och Linus får tillbaka 12000 kr....Sen ska ha dra av för mil då han jobbade i Norrköping så de blir en rejäl slant....

Ludwig börjar må bättre nu, vilket är jätte skönt. Anton,Linus och Kevin mår oxå bra...inga sjuka igen.

Har tagit lite nya bilder....lägger upp dom men alla lägger jag ut på fb oxå...

Anton lagar middagen :D

En bild på min Morbror som jag inte träffat på 8 år..han kom till mamma när jag var där förra veckan....
Han hålelr i Ludwig :D





Barnen får frukost i vardagsrummet :D då är dom nöjda...


Nä nu ska jag ut till tvättstugan igen..

ha de bäst


Kommentarer
Postat av: Linus

Älskar dig. Nu vänder det min kära!

2010-04-01 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0