Sommarlov :D

I går så var de äntligen dax för skolavslutning....Barnen är nu jätte glada som ska vara lediga hela sommaren..Hoppas bara det blir en fin sommar i år.
De vi ska göra är att vara på landet mesta dels..Sen nu nästa helg så ska jag åka upp till gröna lund med pojkarna..
Sen ska jag klämma in en helg att åka upp till Sthlm...eller över en natt blir det..Ska åka upp och träffa lite gamla vänner som jag inte sett på evigheter.
Sedan vecka 29 så kommer min syster Annelie och Agneta till landet. De ska bli roligt.
Sen ska vi åka upp till Mammas land oxå...men detta blir nog bara över en helg..Får se vad tiden räcker till och pengarna för den delen.

Barnen mår bra iallfall, Dom börjar bli stora nu..tiden bara springer iväg tycker jag.
Anton blir 10 i år, Linus är nyss fyllda 7, och kevin är 2 och Ludwig är 4 månader...

Åhhh innan jag glömmer...ska tatuera mig den 24 de juni... Tatueraren ritade upp en till mig och den är såååååå himla fin..Längtar tills jag får den på mig kropp :D

Sen har jag även vart på konsultation för min bukop. De kändes skönt att vara där och planera min op. Den kommer att göras i September/oktober.
Kommer dock att kosta 45 tusen...men jag måste verkligen göra denna op då jag mår så fruktansvärt dåligt över den bebismage jag har kvar efter alla grav.
Jag tycker verkligen inte om mig själv längre och denna "hängmage" hindrar mig i väldigt mycket.
Usch och fy de går nästan inte att beskriva hur fruktansvärt dåligt jag mår över detta.
Jag kan knappt kolla mig i helspelgel vefter en dusch, visar mig inte i Bh och trosor hemma alls...
Jag menar jag har ju gått ner ca 25 kilo sen jag började med herbalife...Är ganska nöjd med mig vikt och resterande av kroppen men inte "hängmagen"
Och den ska bort....Längtar så fruktansvärt mycket.

Min äslakde man har kört Camebridge nu i snart 2 veckor..Första veckan gick han ner 4,4 kilo...Han är super duper duktig tycker jag.
Älskar dig Linus...


Nä nu ska jag ta hand om en bråkig Kevin..Han slår Anton som ligger i soffan och kolalr på tv :S

Kram alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0