Länge sedan

Lördag...Idag skulle egentligen jag åkt med barnen till gröna Lund..Andri och Simon skulle även följa med men Andri har blivit sjuk...Så de blev inget då jag helst inte åker upp själv med 4 barn...
Är så besviken att de inte blev av, hade sett fram emot detta så mycket.
Som tur va så visste ej barnen något då de skulle bli en suprise... men nu har jag sagt att vi ska upp den 19de juni och gå på Gröna Lund...Blev 14 dagars förskjuting..men men inget jag kan åt utan bara att gilla läget.

Så idag blir de att vara ute och leka med barnen på framsidan..ta fram poolen till dom så dom kan få bada lite.

Förra helgen så var vi uppe i sthlm och träffade familjen, vi firade alla födelsedagar...Jag och Jeanette åkte även upp till Svante på sjukhuset och hälsade på..
De var så skönt att få träffa han..kände mig mycket bättre efter de....Men de syntes på han att han va riktigt sjuk.. =(((
Ska åka upp snart igen och hälsa på han tänkte jag.

I Morgon så ska Lilla Linus ha lite kalas här hemma...men han ville bara bjuda, Victor, Benjamin,  och Kristoffer..
Men helt upp till han...vill inte han att fler ska komma så får de vara så...

Förra veckan så var jag och Therese hos en tatuerare och kollade lite... Jag sa att jag ville ha ett hjärta med vingar , sedan ska barnens namn stå i vingarna... Tror jag blir jätte fint.. han vi pratade med skulle rita upp de till mig så ska jag dit på onsdag och kolla hur den blev..gillar jag den..då bokar jag en tid.

Barnen då..jo alla barn mår bra..Fick hem Anton och Linus igår...De är så himla skönt när dom kommer hem från deras pappa....tycker inte om när dom är borta från mig....men men de är ju som de är..

Jaha vad gör jag annars på dagarna...Jo när kevin är på dagis så försöker jag göra allt som behövs...när han kommer hem och de är fint väder så sitter vi ute..han leker och dricker kaffe..Men oftas så spelar vi bandy..de tycker han är jätte roligt....

Nu är de bara några dagar kvar tills barnen får sommarlov...Sen börjar Anton i 4 as..ojoj vart tog tiden vägen..Linus börjar i 1 an...gud va tiden går fort...
Kevin är nyss fyllda 2 år och Ludwig blev 4 månader igår...mina älskade pojkar..

Nä nu ska fixa lite här hemma och ta lite mera kaffe...

Puss och kram mina vänner 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ska bli jätte intressant att komma dit på onsdag! Heja heja heja dem!!!

<3

2010-06-07 @ 22:34:56
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0