Torsdag

Ja då var de torsdag morgon..Kevin somnade kl 21.00 i går kväll då han hade sovit mer än 1 timma på dagis.
Så igår kväll var de inte mycket tv tid.
I morse vaknade jag när jag skulle vända på mig och kollade på klockan..Då var kl 08.15..oj vi hade sovit lite länge, Men kevin vakande straxt efter och fick välling, sedan kläder på och borstade tänderna...
Sedan tog Linus han till dagis...
Så nu är de tomt hemma igen...
Men idag ska jag bara ta de lungt och plocka lite...de jag orkar.

Ikväll till midddag har jag bestämt mig för potatis, Torsk och äggsås...mums säger jag bara. Om jag nu lyckas med äggsåsen...hahahaah

Ska sättta upp en tvätttid idag tror jag...har plockat fram lite bebiskläder och de måste tvättas då de har legat ute i förrådet...
Sen behövs en vinter mössat till lillkillen...sen har vi allt annat..Lite nya kläder ska vi ju köpa... Så de han ska åka hem i måste jag köpa...För de Kevin hade är ju hans...Mammas lilla kille :D

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla genom våran ekonomi och de vi har resten av månaden..

Kram mina vännen och ovänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0