Stor och trött på allt

Vissa saker kan göra mig så otroligt förbannad men samtidigt oxå besviken...
Varför kan folk inte säga till mig vad dom tycker och tänker om vissa situationer eller om mig..är de något man stör sig på säg de...För jag är inte dum. Jag märker och ser på folk om de är något som inte stämmer...
Men sånt kan göra mig så fruktansvärt arg.
Ja jag kanske kan överreagera i vissa tillfällen just nu men de är inte ofta..Jag går väldigt ofta på magkänsla vilket har stämt in typ i alla fall..
Men skit var de med de...Folk får tycka va fan dom vill om mig..passar de inte nej umgås inte med mig då..
Bara synd att inte folk kan vara ärliga utan man ska behöva undra varför de ej hör av sig mera eller verkar vilja umgås...


Annrs då...jo de är inte lång tid kvar tills bebis kommer...ska bli så skönt att bli av med denna mage..är så trött på att vara stor och fet nu.
Längtar tills jag kan sitta på golvet med Kevin och leka med han...bära han ordentligt..ja bara bli normal igen.

I morgon är de torsdag vilket innebär slutet på veckan... Så de betyder att jag snart får hem mina älskade pojkar Anton och Linus..
På lördag så ska vi gå med barnen till skolan och åka skridskor...om dom isat där i år..vilket jag hoppas..På söndagen så ska vi till Linus farmor som fyller 80 år....
Så har den helgen gått sen...

Och nästa vecka så har jag de sista bm besöket..för sen är de inte långt kvar...åhhh vi alla i familjen längtar massor efter lillebror :D

Nu ska jag sova..har ont och mår illa...

Kram mina vänner och ovänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0