Snart dax

God morgon...
Nu har Linus åkt med de stora pojkarna till skolan, jag är hemma med Kevin men ska snart bege oss till dagis.
Efter dagis ska jag försöka att dra ut 4 kartonger med kläder ut till förrådet.
Sen ska jag kolla lite efter en annan kartong för jag saknar lite bebis kläder.

Gårdagen..Anton och Linus hade feber så dom fick vara hemma, Kevin var på dagis. Lius var på jobbet men kom hem till kl 11. Då åkte jag med Andri till us då hon fått en akutröntgen tid för sin handled... Men som jag sagt hela tiden så tror jag fortfarande att hon har karpaltunnelsyndrom. Röntgen bilderna var bra iallfall så nu kanske hon får en tid till hand och plastik...så får vi se om jag har rätt :D
Efter us så åkte vi till ikano...jag köpte jätte söta kläder till bebis som han ska ha på bb.... Andri köpte Emma 3 nya bodys.
Efter de å gick vi in på ikea...jag köpte ljus och Andri ramar...
På vägen hem stannade vi på holmen, När jag kom hem så åkte Linus direkt och tankade och för att köpa mat på mc till barnen,...
Vi åt räkmacka på kvälln då barnen lagt sig.

Anton var så duktig igår med sin läsläxa och matte läxa..ingen gnäll alls innan vi skulle göra dom, han läste 2 sidor flytande direkt..Efter de sa jag att han kunde göra lite matte iallfall... han har 4 sidor tills i morgon..och han gjorde 3 sidor igår...Han var så himla duktig... mammas stora kille...

Idag blir de ganska lungt för min del..ska fixa de där med kartongerna sedan måste jag ta mig upp till Netto för att handla sylt och grädde. För idag är de pannkaksdagen...
Jag äter soppa....

Imorgon är det fredag igen...vilket innebär pappa vecka...bläääääääääääääääää
Men hoppas veckan går fort..sen när jag får dom nästa fredag så komemr dom bara vara här tills på onsdagen eftersom att på torsdagen så är det dax lixom...
Men hoppas på att vi kan lösa så barnen kan komma till BB, Sen tänkte jag kolla så de går att barnen kommer hem hit på söndagen när jag kommit hem...Så får dom vara här över dagen... Kommer ju sakna dom såååå mycket..sen tror jag dom vill vara lite med deras nya lillebror....

Nu måste jag klä på mig lite sedan är det snart dax att gå till dagis..

Mina smärta jag har ska vi inte tala om....fy fan för  foglossningar säger jag bara...


Kram mina vänner och ovänner

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej nej nej nej! Inte bära ut kartonger till förråd. INTE BÄRA ALLS!!! Akta fogarna!!!

2010-01-21 @ 16:14:10
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0