Snart :D

Nu börjar de bli lite nervöst...nästa vecka kommer lilla bebisen..och de ska bli så roligt och skönt att slippa bebismagen samt foglossningarna.
Men snart är det över :D Jag är snart 5 barns mor.... ojojoj säger jag bara.

Nu har jag äntligen beställt Herbalife och de kommer komma denna vecka...längtar massor tills de kommer. Börja läsa lite om produkterna och kolla filmerna... Tror de komemr bli hur bra som helst. Hoppas på att gå ner massor...För att sedan inom snar framtid göra min operation...Ska ringa till kliniken och prata med dom för att även beställa tid för en konsultation..så hoppas jag att jag kan och får göra de jag vill....
Jag vet att efter detta kommer jag må så mycket bättre och kommer orka så mycket mera med mina älskade pojkar...

I går när jag hämtade Kevin på dagis så hade han bajsat löst en gång....men var ganska pigg...när vi kom hem var han super trött och ville bara sova...Bajsade löst 2 ggr till...sen i natt så kräktes han ner typ hela sin säng, och han blev jätte rädd, då de är första gången han kräks och är stor lixom. Mammas lilla pojke.

Hämtade även Anton igår då han hade Scouterna...Han läste sin läxa med mig och var så himla duktig. Han längtar jätte mycket efter hans lillebror som kommer nästa vecka :D
Saknar Anton och Linus sååå himla mycket och längtar massor tills på Fredag


Nu ska hoppa in en snabb dusch för att sedan kolla på tv.. Sen blir det sängen..


kram mina vännen och ovänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0