Fredag........

Min morgon började super bra...väckte pojkarna, åt frukost... sen blev de lite stressigt när dom skulle klä på sig..Då säger linus att han ska ha med 2 leksaker på 2 bokstäver...de andra hade de i torsdags men inte han...
Men säga de 3 min innan dom måste gå...hum... han fick bokstäverna A och B...B är ju lätt...blev ju en bil, men A...ja va säger man...
Sen har han sin roliga attityd mot mig ....vilket innebar i att jag blev lite arg och skällde lite på han... jag hatar göra de..speciellt idag då jag tne får se han på 1 vecka.
Han brydde sig dock inte egentligen...bara han fick puss och kram så var de bra.sen de mysiga orden..jag älskar dig mamma :D
Mina barn älskar jag så högt....Just nu är de lite jobbigt bara...är stor som ett hus, kan knappt röra mig, humöret är inte på topp alls. Fy är så trött på detta och jag vill inte bli så arg på barnen men när dom verkligen inte lyssnar...
Hoppas att Linus trots släpper lite snart....
Men som sagt de är mina barn..och jag älskar dom så högt..

Ihelgen är det dop.Anna och Andreas ska döpa deras lilla Hugo...hoppas att jag inte har så ont så jag kan gå.. För nu har de börjat göra riktigt ont...

Fy är så trött på att be om hjälp hela tiden, kan inte ens lämna barnen på skola eller dagis själv, och de är inte roligt.Känner mig så fruktansvärt värdelös ska jag tala om.

Var uppe hos Therese i går på en kvälls te....gu hon har gått ner så himla mycket och ser bättre ut än vanligt :D
Idag ska jag be henne beställa åt mig..för jag vill gå ner i vikt fort och kunna må bra, samt kunna leka med mina barn ordentligt.....
åhhhhhhh längtar som fan och är sååå taggad.....

Nu ska jag kolla fb lite sen bara vara och sakna mina älskade pojkar...Mamma älskar er..

Kram mina vänner och ovänner


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja attityd blir bättre. Om inte annat så blir hans förståelse bättre med tiden. Så lagom tills han är 30 blir det bra. Minst 25 iaf. Kolla på oss ;-))

2010-01-22 @ 16:32:00
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack förresten! Gullig du är! Det känns inte så mkt men det syns. Och det är ju bra att andra ser det =))

<3

2010-01-22 @ 16:33:07
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0