Första inlägget 2010

Japp... har inte skrivit på några dagar, då jag inte orkar sitta för för länge vid datan.
Men har iallfall fått tiden den 4/2 på Vrinnevi sjukhus... Då är de dax för våran lilla Ludvig att komma ut..*längtar så mycket*

Så skönt att barnen har börjat skola och dagis igen efter den långa ledigheten, Skönt att komma in i rutiner igen.
Har haft barnen hela jullovet vilket har var så skönt att ha dom här hemma. Nu idag så har dom åkt till deras pappa igen och saknaden efter dom är enorm...både från mig, Linus och Kevin...
Kevin springer runt och ropar efter Anton och Linus..Så söt.

Som typ alla vet så köpte jag en begangnad vagn. Syskonvagn nu alltså, var ej riktigt nöjd från början men köpte den för att de var billig i egentligen.
Men nu sist när jag var på babyproffsen så hade dom kvar den röda vagnen jag kollat på sen i somras..och bara kände fortfarande att jag verkligen vill ha den..
Så ja de slutade med att nu har vi köpt den...Egentligen inte råd, tog den på avbetalning..och ångrar de lite men strunt samma...Nu har jag en vagn som jag bara älskar och vill ha....

Så skönt nu att julen är över och att de är nytt år..jag hoppas att detta år blir bra och att jag komemr att få må bra snart igen..kunna säga att jag verkligen är lycklig..
Jag ska snart få påbörja min viktnedgång och de ser jag fram emot så mycket.... och hoppas att de ger resultat.


Nu ska jag kolla Let´s dance...

Skriver i morgon igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0