18 de Januari

Ja även första månaden på denna månad verkar gå ganska fort.... 2 dagar kvar till pengar, :D
I Fredags så kom barnen hem från deras pappa igen...Vi hade lite myskväll med chips och läsk...
I lördags så var vi hemma och tog de ganska lungt.. Söndags så var vi hos Linus Farmor som fyllde 80 år.

I natt så fick jag inte sova så mycket precis som natten innan...tror jag sov ca 4 timamr i natt....jag har kramper i mina vader, ligger inte skönt plus att jag har en jobbig förkylning på detta... sen är jag typ stor som ett hus, inte så lätt att sova då...
Men jag är så trött på att vara gravid nu, orkar inte mera.
Vill bara att denna lilla kille ska komma ut..... gärna nuuuuuuuuu
Men nej jag får vänta till den 4/2...men det  känns som en evighet dit. blääää säger jag bara.

Jag mår inte så bra nu och de känner mina barn av..vilket innebär att dom drabbas av att jag är på såååå dåligt humör hela tiden, känner mig som en värdelös mamma just nu vilket är jobbigt.
Jsg vill kunna spela med barnen, sitta på golvet och läsa...böja mig ner ordentligt för att ge dom en god natt kram...
Nej fy va jag längtar tills jag kan göra de.

I morgon så ska jag till bm igen...på onsdag kommer pengar då har jag lovat barnen att dom ska få Mc.. gottit :D
På torsdag blir de nog lungt... och helgen som kommer så åker ju barnen till johnny igen...Så sen är de 1 vecka utan mina älskade pojkar ;(


ÅHHHH Tror jag har glömt att skriva att vi har köpt ny vagn...eller så har jag säkert skrivit de, men skit samma, köpte den röda vagnen som jag kollar på sen i somras..och jag är så frutkansvärt nöjd med den... :D

Nu ska jag kolla lite på tv sen försöka äta något...

Kram alla vänner och ovänner

Kommentarer
Postat av: Andri

Hello

Vi kanske ska åka tillsammans till stan på onsdag? Jag ska också handla lite till barnen tänkte jag. :-D

Snart är det över Jenny och det går jäääääätte fort ;-)

2010-01-19 @ 07:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0