Nu har jag några minuter över :D

Ja nu har han äntligen kommit till oss...Ludwig Stig Svante....
Han föddes 4/ 10.37.. Vikt 3700, 50 cm lång...
Så fin och perfekt liten pojke vi fått...

Operationen gick väl bra...de tog lite tid att få ut han men de gick bra....Att återhämta sig tog lite längre tid denna gång för mig. Hade väldigt ont och fick mycket smärtstillande...

På Fredagen den 5/2 så var de dax för att visa Ludwig för läkaren,..Och han märkte av ett blålsjud på Ludwig. =((
Vi fick inte åka hem utan vänta till dagen efter då dom ville lyssna på han igen...
Läkaren kom in till oss på lördagen runt kl 09.00..Lyssnade igen och hörde fortfarande blåsljud.... vad är detta????
Då sa han....Idag får ni göra ett Ekg och även stanna över natten igen... Då vi vill ha kvar Ludwig för att även lyssna i morgon bitti...
Jag bröt ihop, ville ha hem våran nyfödda plus att jag ville hem till Kevin som var hos Farmor och Farfar...
Men de var bara att stanna...
Runt kl 13 så kom barnmorskan in och sa att vi skulle ner och göra Ekg på Ludwig...Vi gick ner och gjorde de direkt...När de var klart kom en annan läkare in och pratade med oss...han sa att Ludwigs Ekg såg jätte bra ut..De såg typ perfekt ut..Och de var ok att vi fick åka hem idag ändå :D
Men vi skulle på återbesök på barn på us inom 2 veckor för att lyssna om han fortarande har blåsljud eller om de vuxit bort...
Men vi åkte hem lördagen och de var sååå skönt att komma hem med lillbebisen och till Kevin...

Ludwig bröder är jätte glada över han är här hos oss nu....De vill hålla hela tiden och vara med hela tiden...Vilket jag kan förstå :D


Annars så är allt bara bra med oss... Allt går bra måste jag säga men visst är de en omställning med en liten till i familjen.

I helgen så har vi bara tagit de lungt och spelat en hel del Wii med barnen.....Vart ute och gått lite,sedan var svärföräldrarna här på fika i lördags...hjälpte även till att sätta upp 2 hyllor i Linus rum... Då Kevin får tag på alla saker han inte ska ha tag på så satte vi upp dom..och där har Linus sina saker som ej lillebror får komma åt :D
Har bara tagit 3 månader innan jag fick upp dom..haah men bättre sent än aldrig...

Nu är kl snart 07.00 och då ska barnen får frukost sedan ska dom köras till skolan...

kram mina vänner och ovänner....


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



och tack, visst är den fin : )

Erik ringde Linus häromdan, pratade in på telesvaren, hoppas ni fick veta att ni ska spara datumet 17 juli : )



Skönt att bebben 'r ute hos er nu, hoppas du har tid att njuta lite också mellan allt bestyr!



Kram!

2010-02-15 @ 15:05:48
URL: http://www.annagettingmarried.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0