Imorgon är det äntligen dax....

Ja nu har jag gått gravid i 9 månader och i morgon kommer killen till oss :D är sååå förväntansfull men samtidigt livrädd inför snittet...
Men jag både hoppas och tror att allt kommer att gå bra...
   
I dag så åker Anton och Linus till deras pappa och Kevin ska sova hos Farmor och Farfar...
Kommer sakna barnen massor....
Men går allt som planerat i morgon så kommer Maggan och Janne med barnen på eftermiddagen så dom får träffa deras lillebror och så att jag får pussa på dom lite :D

Idag har jag massor att göra..Eller vi, Vi ska tvätta, storstäda, Anton och Linus pappa kommer kl 17 och hämtar dom, och innan de ska vi mysa lite, spela lite Wii och umgås...När dom åkt så ska vi åka och lämna Kevin, Därefter göra allt de andra...tvätta, städa , äta middag....ja de blir nog bra de där...hahahah
Hoppas att dagen bara springer iväg...

Här är lilla killen på bild :D Från 3d ultraljudet....
I morgon så fårvi äntligen se han, hålla han och bara mysa....
Lilla Ludwig :D




Nu ska jag fixa mig..sedan ta Kevin till dagis...
Sen sova...haha super trött idag...

kram mina vännen och ovänner


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Lycka till! Tänker på er..

2010-02-03 @ 09:12:10
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Imorgon kommer ni hem! Hurra! Lilla Ludwig!! Hoppas vi hinner ses på min mellan rast. Är ju ledig 3 timmar =) Annars kommer jag ner på söndag =)

2010-02-05 @ 20:48:01
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0