Fredag

Min dag har vart bra än så länge.. Vaknade 06.30..upp och väcka Anton som skulle till skolan, åt frukost sedan åkte jag och lämnad eAnton på skolan, när jag kom hem så åkte Linus till jobbet och jag och Lilla Linus lämnade Kevin på dagis.
Åkte sen upp till ögonmottagningen på Us och kollade Linus syn igen och den hade blivit bättre så han slipper glasögon, då blev han jätte glad.
När vi kom hem så han vi inte mer än typ äta lunch sen ringde Johnny på dörren...Det var dax för pojkarna att åka till pappa igen...usch..saknar massor.
Efter dom åkt så hämtade jag Kevin på dagis för att sedan åka och handla på Maxi. Susanne och Benji åkte med som sällskap.
Nu har Linus kommit hem från jobbet och vi har börjat med maten.. Ikväll blir det potatisgratäng, Fläskfile och Tzatsiki..och sallad såklart....Mumma.

Själv börjar jag må bättre iallafall, bara lite förskylning kvar men annars så mår jag bra..så himla skönt. Jag hatar att vara sjuk och jag får alltid de värsta typ.....
Barnen mår oxå bra nu..så de är oxå skönt.
Kommer och saknar barnen så mycket...jag gillar inte riktigt att veckorna går så fort när dom är här..och så otroligt sakta när dom är hos deras pappa.
Men men de är bara för mig och stå ut.

Nu börjar jag känna potatisgratäng doften från ugnen....mummmms...börjar kurra i magen.
Kevin är super duper trött idag så de ska bli intressant att de hur vi ska lyckas hålla han vaken till kl 19.00 i kväll. Men på något sätt lyckas vi nog.

Nu efter jag vart sjuk några dagar så har jag hamnat efter så fruktansärt mycket med pluggandet...bläää har så fruktansvärt mycket att göra och vet inte hur jag ska hinna med allt.Men jag får lösa de på något sätt.

Börjar få ont i kroppen igen oxå.. eller i ryggslutet..sen efter ett tag när jag suttit för länge så somnar röven på mig, riktigt obehagligt är det. Och enligt läkaren så lär de inte bli bättre utan bara sämr eom jag har otur.
Sist jag var där så rekomenderade min läkare mig att inte skaffa flera barn efter denna då min kropp inte skulle klara av de då den har blivit ganska sliten efter 4 snitt och nu de 5 de....kan nog hålla med henne lite där...hihih

Skaffar nog inga fler barn så jag sitter och funderar över stelirisering( eller hur de stavas)
Men måste tänkte genom noga både för och nackdelar sedan lämna ett beslut innan kejsarsnittet bara-...Och de är ju 20 veckor kvar ca..
För nu har jag typ gått halva tiden in i min graviditet och de har gått ganska fort faktiskt.
Nä nu har halva min rumpa domnat bort så nu måste jag resa lite på mig....

Vill oxå säga ett stort grattis till Anna och Jocke...som äntligen fick deras bebis i morse....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0