Sjuk igen

Nu äntligen har jag och Linus köpt en ny bil..det blev en ford galaxy, met grön..den har gått 11 tusen mil. Bara älskar bilen..så underbar att köra...Så här ser den ut...men våran är dock grön

Tycker dom är super fina.

Så i lördags så tog vi en tripp upp till min syster och firade hennes fästman som fyllde år.
På vägen hem blev jag jätte dålig.... hög feber, ont i halsen, huvudvärk...kom hem,satte mig i soffan kollade ep och den var på 39.5..bara och ta panodil sen lägga sig med andra ord...
Har legar helt däckad sen dess och idag mår jag lite bättre... ska försöka att få i mig lite man nu tänkte jag,,,eller det får bli soppa då jag har ont i halsen och svårt att svälja.
De var typ de jag orkade skriva...skriver mer då jag är frisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0