I morgon är en annan dag.

Idag är det tisdag...hum egentligen tycker jag inte om tisdagen men denna dag har vart ganska bra faktsikt.
Gårdagen var oxå helt ok.
Igår så var jag och Linus på stågåstaden och valde nya golv till hall och kök, som dom kommer och byter på onsdag ,vilket är i morgon så är dom väl klara till fredag hoppas jag...kommer bli jätte fint =)
Sen var på en promenad till Netto och handlade sedan hände det inte så jätte mycket.

På kvällen när vi satt och kollade på idol så var det reklam och då visade dom reklam om Michael Jacksons dokumenär som har världspremiär den 28 de oktober..Den kommer bara att visas i 2 veckor på bio och ej komma ut på dvd...Genast när jag såg reklamen så kom jag och tänka på min äslakde vän Therese...hon bara älskade han, Så jag beslutade att boka biljetter till oss och bjuda henne på detta... Tycker hon behövde lite uppmuntran. Så jag bokade och betalade på en gång så nu är det klart lixom...

Idag vaknade jag relativt tidigt och var ganska pigg för engångs skull.... Tog mig en dusch, åt frukost med familjen, lämande Kevin på dagis och sen så åkte jag, Therese och Julia til lstan.
Jag köpte mössa och vantar till Kevin.
Therese shoppade nya skor till Julia, som var super fina, Victor köpte hon stumpor till och en mössa.
Sen åt vi lunch..sallad...åhh så gott det var.
När vi var klara och skulle gå till bilen så gick vi in på gina då köpte jag 2 linnen.
Therese köpte en as snygg röd klänning till helgen eller nästa helg..åhh så jäkla snygg var den, den med svarta leggings och svarta stövlar till....Fy fan blev lite avis faktsikt, vill oxå ha en sån.

Som alla vet så har Linus blivit av med jobbet och idag var hans sista dag på jobbet. Men sen har han ju även sökt nya jobb.
I förra veckan så var på ett utav dom och dom var jätte intresserade av Linus så på torsdag så ska han dit och göra ett arbetsprov, är dom nöjda med det så får han jobbet..åhh jag hopaps verkligen att dom blir det. Det är ett Webutvecklar jobb i Norrköping. Jga håller alla tummar och tår jag bara kan på torsdag..

Nu är jag oxå nästan klar med allt till Maddes bröllop, har klänningen, skor och smycken...Nu ska jag bara köpa ett par strumpbyxor..men de fixar jag i nästa vecka.
Sen skulle jag vilja klippa mig innan och färga håret...Får se om de finns pengar til lde denna månad bara (men de tror  jag)
Åhh är så glad för Maddes skull...gifta sig... =) jag minns bara mitt underbara bröllop 070707...
Och nu är det hennes tur att stå brud.. Super glad för dig Madde och jag tvikar inte en sekund på att de kommer bli så vackert....

Annars då med mig..jo de är så där måste jag säga..har börja få så himla ont i mitt bäcken och ryggen, inte roligt alls. Sen de senaste 2 veckorna så har jag var så jäkla trött och typ barqa sovit hela dagarna, sen har jag haft huvudvärk oxå, så i morse fick jag nog och ringde barnmorskan, fick en tid i morgon bitti till henne, Då ska hon kolla blodtryck och mitt hb.. så får vi se vad som händer där efter.

Nu så ska jag kolla på idol snart och innan fixa mig en kopp te..


Kommentarer
Postat av: Therese

Michael Jacksom... Ojojoj! Ska bli grymt och kolla på den!



Ditt bröllop var grymt gumman. Minns det tydligt än idag! Jätte bra gjort!



love <3

2009-09-30 @ 21:04:10
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Allt är jätte bra med alla oss!

Hoppas allt e bra med er!

Kram

2009-10-07 @ 15:26:45
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0