Helgen

Nu är jag inne i vecka 20 av min graviditet. Och igår så var på ett ultraljud...Låg där i 45 min, Det var jätte mysigt att se bebis röra på sig så mycket.
Vi ska tillbaka på ett ultralju dom 4 veckor då dom vill kolla hjärtat lite extra..hum av vilken anledning... Läkaren skrämde upp mig rejält där nu och dessa 4 veckor kommer att bli lite jobbiga för mig. Linus tror inte att de är något men jag litar inte på läkare nu för tiden...
Har försökt att få tag på läkaren som gjorde ultraljudet men har ej lycktas, sen har jag även försökt att få tag på min barnmorska men inte lyckats där heller *morr* Hur svårt ska det vara lixom.


I helgen som var så hade vi Möhippan för Madde.... morgonen började med att jag och Annelie stormade hennes hus kl 07.30 för att sedan bar det av till storan för en frukost och där mötte vi upp resten av tjejerna. Efter en väldigt god frukost så åkte vi till Guja studio där Madde skulle få spela in 2 låtar...jätte roligt.
Eter detta så blev Madde sminkad på Make up store, Efter de var vi i trädgårdsföreningen där en kompis til lmi gfotade porträttbilder på Madde.
Sen avnjöt vi en god lunch och bubbel. Seddan gick vi til lstoran och fixade oss för kvällen och därefter avslutades dagen med middag på Afrodite.
Därefter så tackede jag för mig då jag hade så  ont i ryggen och huvudvärk. Resten av tjejerna avslutade kvällen med utgång på Harrys.
Madde hade haft en riktig bra dag/kväll vilket som var viktigast.

Som typ alla vet så blir Linus av med sitt jobb om 2 veckor, men har har sökt ca 18 nya jobb. Och i går var han på en arbetsintervju och ska på en på fredag... men den har var på där ser de lovande ut...åhhh jag hoppas verkligen att hittar ett nytt jobb innan annars så blir det väldig tjobbigt för våran del.
bläääääääääääääääääääääääää
hatar arbetsmarkanden....
Har ekonomin att vara nervös över plus detta nu med ultraljudet...fy kan de inte få vara bra någon gång......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0