blä

Nu är klockan strax 20.00 och snart börjat idol... ska mysa ne rmig lite i soffan och kolla på de tänkte jag.
Alla barnen har lagt men bara en har somnat..dom 2 äldsta har ej somnat utan dom vill ha vatten och dricka, dom ska på toa...ja dom vill göra allt när det är dax att sova.

Själv då...jo idag så har jag sovit en hel del, var även på en lite promenad med Therese och Julia till Netto och handla lite..när jag kom hem så var jag helt färdig och la mig i soffan och vilade lite.
Jag mår lite bättre faktsikt, ingen feber eller så men fortfarande lite ont i både öron och halsen., hoppas att de släpper snart och att jag kan få sova lite på nätterna. Och äta normalt .

Annars då... Jo jag känner mig ganska ensam, mår ganska dåligt,jag vet att jag inte är ensam men känner mig fruktansvärt ensam.
Skulle vilja gräva ner mig någonstan och bara försvinna ett tag. Men samtidigt undrar jag varför..jag har en familj som älskar mig och som jag älskar över allt annat på denna jord....De är konstigt att man kan må så dåligt då..
bläääääääääääääääääääääääääääääääää

Nä nu börjar idol
 
Vill bara Gratta Anna och Andreas till deras Hugo.....


Kommentarer
Postat av: Therese

Och du har mig!!

En trappa upp =P

Love <3

2009-09-08 @ 20:35:01
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0