Arbetslös

Detta är fan inte sant...jag har haft en super bra dag fram till att Linus kom hem från jobbet...då sänktes mitt humör hastigt.
Han berättade att han troligtvis inte kommer att få förlängt på hans jobb...fattar ni vad detta innebär?????????
Från och med 1 oktober så har han inget, ingen inkomst förutom A-kassan. Hur i helvete ska vi klara oss då? Klara av 3 barn men snart 4 barn....?

Kunde inte Linus Chef ha kläckt ur sig detta lite tidigare istället....Nej å ska han komma typ sista dagen som han bara kan och säga att han ej får förlängt..Detta är fan helt sjukt..

Bläää jag hatar sånt här....Jag kommer att få mitt csn, sedan lite lön. Linus kommer att få ut från A kassan men de är inte mycket att hänga i julgranen....
Jag hatar pengar..Får ont i magen när de inte fånns några, blir stressad............Hur i helvete ska detta gå.

När Linus berättade detta så bad jag han att sätta sig vid datan direkt och söka..men nej då var han trött... HALLÅÅÅÅÅÅ
Tänk....

Nä nu ger jag upp

Kommentarer
Postat av: Andri

Men du sa ju till mig att det ser helt hyfsat ut???

Hoppas att det ordnar sig.

Kram

2009-09-17 @ 14:39:50
Postat av: Lisa

nej usch va jobbigt :/ hoppas det löser sig ..

allt bra annars ?

2009-09-17 @ 15:01:43
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Julia

Hoppas verkligen det löser sig. Kämpa på!

2009-09-17 @ 15:32:17
URL: http://esiet.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-17 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0