Tiden går fort...

Igår var det onsdag och den 7 de oktober..Therese lilla Victor fyllde 7 år..ojojoj fy va tiden bara rinner iväg...
Anton blir lixom 9 år den 3 de december, och Linus blir 7 år nästa år och Kevin 2 år i maj....Plus att då komemr vi ha en till... jag kan inte riktigt förstå att de går så fort.
Men men kanske tänker så för att jag blir bara äldre...hihihih

Idag är det torsdag och vi vaknade lite senare än vanligt, Kevin väckte oss 06.50, då hoppas jag upp ur sängen och väckte barnen. Trodde att denna morgon skulle bli jätte jobbig då vi försov oss men tji fick jag..Allt gick jätte bra och barnen var jätte duktiga.
Barnen kom iväg till skolan itid och Kevin till dagis. Nu sitter jag i morgonrock och funderar på att lägga mig en stund, mår lite illa så jag kanske kan å bort det med lite vila.
Senare idag så ska jag iväg oh handla lite mat och sen en snabbis in på ikea och köpa nya ljus. Mina är snart slut igen..älskar hösten då man kan tända ljus tidigt, sen tänder vi ganska många ljus så de går åt. Mysigt mysigt =)

Annars då... jo helt ok... Är i slutet av vecka 22 nu så tiden går fort, inte så långt kvar tills jag är 5 barnsmamma...helt sjukt låter de men så är det och jag bara älskar de=)
Skulle kunna skaffa en till sen mn min läkare har avråt tmig från en till graviditet då min kropp är så sliten och hon tror inte kroppen skulle klara av en till graviditet. Så jag har bestämt att lyssna på henne ;)

Linus har fortfarande inte hittat något nytt jobb och jag får mer och mer ont magen för varje dag som går, A-kasan är inte direkt bra pengar då vi går back ca 8 tusen nu när han är arbetslös...helt sjukt men så är det.
Fattar inte hur vi ska klara av julen och köp av barnvagn, säng och allt som hör till...
Försöker att inte tänka på de så mycket och hoppas att de löser sig.

Sen är det många födelsedagar nu oxå... Pontus fyller, Svärmor fyller,Therese fyller år, Brors fru Jenny fyller år, Anton fyller år, Antons kusin fyller år, Anna fyller år.... massa födelsedagar blir det.
Men vi får lösa de på något sett.

Nu är det långt kvar till Maddes bröllop..Den 24 oktober ska hon äntligen få stå i kyrkan och säga ja till sin älskade Niklas....Åhh va roligt de ska bli att närvara plus att jag ska vara tärna oxå...mysigt.

Nu ska jag fixa lite sen åka och handla..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Ja, tiden går verkligen fort.. Kajsa är en månad gammal redan..



Tråkigt att Linus bliviet av me jobbet.. förstår att dekänns skit...

2009-10-08 @ 09:48:41
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0