Nedstämd

Igår var det äntligen Fredag och jag fick hem Anton och Linus igen..Fy hatar när om är borta...
Det var lugnt här hemma i ca 15 min..sen började Linus, han är inne i sin 6 års trots...hum inte alls roligt men så är det...
Vi hade fredagsmys igår och kollade på idol med barnen en stundr, jätte mysigt....
Idag så har vi vart i väg och handlat och barnen har vart på kalas uppe hos Victor som har fyllt 7 år...
Sen har även min älskade vän Therese fyllt år..och presenter är inte min starka sida, tycker de är super duper svårt..Men Therese fick en presentkort på ett kurbad på ett spa här i stan... Tror att de uppskattades ganska mycket och sånt är alltid roligt.
Nu är det bara en vecka kvar till Maddes bröllop.....
Madde var över en sväng idag för att hämta fetsprogramen som Linus pappa skrivit ut...Medans Linus är iväg och hämtar dom så får jag bara en känsla av att kolla på de igen..vilket jag gjorde..och upptäckte ett mega stort problem...alla i gästlistan stog på fel nummer eller hur de nu var....Hum..vilket innebär att Janne har skrivit ut över 400 st A4 sidor i onödan och måste nu skriva ut allt på nytt igen..ojojjo att jag höll på att explodera när jag märkte detta, och då ska vi inte prata om brudens reaktion..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Men allt löste sig..Linus ska åka ner i morgon med janne och skriva ut allt på nytt igen.
Men sen är de klart...
Denna vecka som kommer är jobbig...har en jävla massa att bli klar med i skolan, sen ska jag klippa mig ute hos Mia på onsdag, och där kommer jag vara hela dagen.
Måndag så ska jag ner till bröllopshuset och pröva klänningen för sista gången innan lördag, köpa strumpbyxor.
Tisdag så är det ul igen..äntligen
Sen ska Linus på arbetsintervju efter det... Onsdag som sagt är vi hos Mia hela dagen..
Torsdag är det nog ganska lungt om inte de sista i plugget då...Fredag ska jag hämta blommor i Tannerfors sen ut till Bygdegården och hjälpa till så gott jag kan...Sen efter de så åker Madde och Anneli med mig hem så ska jag bjuda dom på middag tänkte jag..sen ska bruden få dricka lite vin...hihih
Sen är det typ lördag och dax för Madde att äntligen få sin älskade man.... Så glad för deras skull...
Hon kommer att bli så himla vacker.... =)
Sen har jag och Anneli lite att fixa oxå men de löser vi i morgon...

Den 31 oktober så är det äntligen dax för oss att åka upp till Sthlm igen...Äntligen
Har inte träffat mina syskon på jätte länge..iallfall min bror och hans familj..Det var senast i slutet på maj.... fatta de är alltså 5 månader sen...inte bra...
Kevin var inte alls stor då...dom komemr få en chock när dom ser han...och Anton och Linus oxå..barn växer fan snabbare än man tror....

Själv så har jag vart hos sjukgymnasten här i förra veckan och hon sa att jag har foglossningar....hum aldrig haft förrut men de är inte skönt..
Sen att jag helst ska ha bälte när jag går och så..sen inte bära tungt då de blir en extra belastning för magen och mitt ärr..
Så nu är det bälte, vattengympa när vi får råd....och inte bära för mycket helst..
Så efter sjukgymnasten så var jag hos läkaren så hon sjukskrev mig till i mitten på januari tror jag hon sa sen är det havandeskapspenning eller föräldrarpenning..får se hur det blir.

Annars så mår jag helt ok..nedstämd för det mesta..gråter en del när jag är ensam....
Känner mig svag, ensam...Vill så gärna vara stark för mina barn...vill må bra för mina barn...fan att livet kan vara så fruktansvärt jävla jävligt....






Nu ska jag ge mina barn godis...

Hej då



Kommentarer
Postat av: Carro

Tänker på dig vännen. Kram

2009-10-21 @ 09:15:51
URL: http://carolinezach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0