Fredag

Ja då var det fredag igen....barnen kom äntligen hem till igen efter 1 vecka hos pappa...
Orkar inte göra värsta uppdateringen om hela förra helgen eller i veckan men lite kan jag ju skriva..
Förra helgen var det dax för Madde att få sin Niklas.... Börllopet var så fint ocH Madde var såååååå vacker...kolla själva...

inte den bästa bilden men så fin ändå...


här är jag, Maddes syster Annelie och bruden själv =)

I onsdags så var det dax för att gå på bio..såg This is it...
Jag, Linus och Therese var det som gick..och de var uppskattat av min älskade vän..vilket jag förstod ;)

Idag så har vi  vart på 3d ultraljud....jätte häftigt var det...lite läskigt oxå då an såg så himla bra...men våran lilla kille hade handen/händerna för ansiktet hela undersökningen...vi försökte väcka han men de gick inte...Envis redan nu =)


Lite suddig bild men man ser den lille =)


Annars så har min dag vart helt ok.... barnen hemma så de kan inte bli bättre...
Nu på kvällen var dom väldigt olydiga eller busiga kanske man ska säga...

Barnen var inne och kollade på film, Stora linus gick in för att be dom lugna ner sig bara....Då hade dom lagt popcorn på madrassen och slagit sönder dom så de var popcorn smulor i hela rummet ....
MMM..efter de så var det bara att städa upp...
Sen bad jag dom vara lite tysta och kolla på filmen då kevin inte kunde somna och  jag villa ha de lite tyst...lyssnade dom..hum...NEJ...
Dom fortsatte i ca 10 min..var och sa till några gånger men inget hände....
sen sa jag till dom att nu är det dax för sänger...då tittar båda på mig och bara säger Nej...proppar in hela munnen full med popcorn och säger att dom bara ska äta upp...
*grrrrrrrrrrrrrrrrrrr'*
Då brast de för mig kan jag lova.....sa atill dom att simhallen på söndag är bara tt glömma..skrek på dom rejält ...och jag kan lova att nu sitter jag här med tårar i ögonen och känner mig så fruktansvärt jävla dålig...klart man kan bli arg på sina barn men jag blev riktigt förbannad och skrek =(
fy fan  vad jag känner mig usel och mår såååå dåligt nu.

Egentligen mår jag så jävla dåligt just och orkar snart inte mera om jag ska vara ärlig...
Dra täcket över huvudet och bara försvinna.....
jag mår dåligt i hjärtat lixom.... och vet inte hur jag ska laga det......
Försöker att inte visa det och tror jag har lyckats ganska bra...men samtidigt så brister det till slut..vilket det känns som att de har nu.... Fy fan för livet i bland..
Varför kan jag inte få vara en glad mamma och en mamma som mår bra och inte skriker på sina barn????????????????

Fy fan säger jag bara


Kommentarer
Postat av: Linus

Älskar dig massor. Alla behöver ryta i ibland - och jag lovar att det nog var det ända som funkade i kväll. Tycker inte du ska må dåligt över det, och jag hoppas att all annan oro mm snart ska vara över. Puss puss och sov gott.

2009-10-30 @ 22:02:26
Postat av: Therese

Jag instämmer med din husband! Är knäcken i barnens öron så kraftigt blockerade måste man ta ton för att tränga igenom den barriären. Sen att man får dåligt samvete efter är något som kommer som ett brev på posten. Ingår i att vara mamma och det kommer med all säkerhet att fortsätta även fast dem växer upp och blir stora. Kolla bara på oss när vi var yngre och hur våra mammor haft det S Hehe! Vart typ inte okej förrän vi fått barn. Hehe! Gräv inte djupare grop åt dig själv än du behöver. Du är dessutom på detta gravid så det ingår med hormoner som svajar kraftigt =P

Finns här! Oavsett!

love <3

2009-11-01 @ 10:00:10
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0