Måndag

Ja nu har de gått lite mer än en vecka sen Englas 3 års dag....
Dagen var tuff att ta sig genom men veckan innan hennes dag var nästan värre....Har mått så fruktansvärt dåligt med allt runt omkring..vilket jag egentlign fortfarande gör men försöker att vara stark både för mina barn och mig själv.
Vi valde att åka till Engla själva jag och Linus..Så Kevin lämnade vi hos Farmor och Farfar... Det var rätt skönt att bara stå där.
Man saknar henne så de gör ont i mig och så ont i hjärtat att världen kan vara så grym.

En annan sak som kan störa mig oerhört mycket det är när folk hör att jag ska få en pojke till..."Nej var tråkigt att de inte blir en flicka" vadå tråkigt...???????????
Sen hör man folk säga till andra runt än som fått flicka...Åhhh gud va roligt med en flicka..varför sägs aldrig sånt när man får en pojke.... Fy vad jag kan stära mig på de...Då har jag lust att bara säga..är det inte huvudsaken att barnet är friskt och inget annat... Fy fan säger jag bara...

I fredags så hämtade jag barnen...och Anton har legat i 40 graders feber både i Fredags och i lördags.... i går hade han lite feber men på kvällen var han feberfri, vilket han även är idag.
Men i morgon ska han till skolan igen...

Nu ska jag ta och hämta Kevin på dagis...

ha de bra

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är super glad över att det är pojke =)) Jag är inte många men iaf en =P

<3

2009-12-03 @ 19:01:14
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0