Fredag morgon

God morgon på er där ute..

Idag är det en trött dag..kevin har blivit sjuk igen så han och vi har inte sovit mycket inatt....
Han hostar, snorar och har lite svårt med andingen..Mammas lilla kille =(

Som alla vet nu vid det här laget så har jag lite problem med försäkringskassan och min sgi...Fick ju intyg från skolan och skickade in det för 1 vecka sen...eller förra torsdgen, Pratde med försäkringskassan igår och dom har fortfaranade inte fåt tin mitt papper....Hum...
Då sa den damen på andra sidan luren att jag får skicka in det igen....och vänta yttligare i ett antal dagar..Vilket innebär att jag kommer få sjukpenning en aning senare denna månad..hum...Fan vi har ju räkningar och betala lixom. Om dom  ens godkänner mitt intyg...hum ja just nu går jag rätt ovetande egentligen och magont då vi inte vet hur våran framtid ser ut. Men de måste bara lösa sig.

Har nu kommit in i vecka 29 i min graviditet...tiden har gått ruggit fort måste jag säga.Längtar tills denna lilla kille kommer ut.. Det är typ bara 9 veckor kvar... helt sjukt.
Barnen längtar oxå tills deras lillebror kommer, sen om Anton speciellt helts ville ha lilla syster... jag förstår han då han bara har bröder, sen att alla runt en får flickor underlättar inte riktigt heller.
Så jag hoppas attt deras pappa får en flicka denna gång.men så länge barnen är friska så är allt bra....Men Anton och Linus tänker inte riktigt så.

Jag har gått upp ca 14 kilo och jag känner mig så ortoligt fet och tungt.... Längtar tills han kommer ut så jag kan börja gå ner i vikt igen och börja med Herbalife med Therese...så hoppas jag att mina kilon bara rasar av...Sedan efter en viktnedgång ska jag se operationen jag vill göra..om jag kan få den via landstinget eller och jag ska betala 30-50 tusen själv.

Idag så ska barnen till Johnny men jag hämtar dom ändå så får dom äta middag med oss då Anton ska på disco idag =) sen när jag kör Anton till skolan så kör jag Linus till hans Pappa...
Anton har börjat prata om att han vill ta hål i örat så vem vet..Vi kanske slinker ner på stan och fixar de innan discot...hihihi
Kanske ska ringa och berätta för Pappa först...Får se hur vi ska göra i eftermiddag.

I morgon så är det 3 år sedag Engla kom till oss...
Det känns tungt...Jobbigt och jag vet inte hur denna helg ska gå.... Det blir ju så att årsdagen så tänker man extra mycket...hon skulle ha fyllt 3 år, hur skulle hon sett ut...hur skulle hon vara som person...
ja allt...
Fy jag saknar denna lilla flicka så oerhört mycket jag jag önskar att inte världen vore så grym..så där små bebisar måste iallafall få en chans..vilket aldrig Engla fick....

 
Din familj saknar och älskar dig Engla...I morgon ska vi åka upp till dig och lämna blommor och Anton och Linus har ritat en varsin teckning till dig som du ska få...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0