DEPP

Folk tycker jämt att jag är så glad och positiv.... ???? Utan att egentligen har frågat hur jag verklign mår...
Iofs skulle folk de så skulle jag säga de är ok.... varför gör jag så?? När jag egentligen inte ser någon glädje i livet längre... jag mår skit dåligt och mitt hjärta är inte helt av någon anledning....
Sen är de en stor bidragande del att skolan gjort de felet dom gjort och skrivit ut mig tidigare än vad min lärare sa till mig..vilket innebär att försäkringskassan komemr nog sänka min sgi till noll... Fatta.... NOLL.
Detta innebär att våran ekonomi ligger så långt ner den bara kan och får inte Linus de nya jobbet så innebär det att vi kommer inte ens få ut så det täcker våra räkningar.
När jag fick detta besked så brast de för mig...och allt på en gång...de bara kom och nu mår jag som ett rent helvete...
Tappat matlusten totalt och vill bara bort... Försöker så gott jag kan då jag har barnen men fan va svårt de är.
Linus mår ju inte heller bra av detta utan tycker att de är jobbigt vilket jag förstår.
Men just nu ser jag inget ljus i framtiden..
Bara jag sitter här och skriver så börjar tårarna rinna ner för min kind, jag vill må bättre och vara starkare, men de går inte...
Jag måste ta tag i detta men vet inte hur, jag vet att jag kommer inte att må bättre så länge detta med ekonomin inte löser sig. Nej jag vet vad ni tänker nu...Pengar är inte allt..Det är de inte heller men har man inte ens så de täcker räkningar så är det fan allt....

Jag har en sån jävla fin familj som jag älskar mest av allt i hela världen, men innerst inne mår jag så jävla dåligt nu..
Jag vet att jag kanske borde ta min man närmare då men istället puttar jag bort han..och ja...jag gör så när ajg mår riktigt dåligt för då vill jag helst bara vara för mig själv.

På allt detta så kommer även Englas 3 års dag snart..den 21 november...

Jag vet inte hur jag ska ta mig genom detta och ändå vara en stark mamma för mina 3 älskade pojkar...
Sen väntar vi även en till liten pojke...Elias heter han än så länge....
Så om lite mer än 3 månader så är jag en 5 barnsmamma....
Hur ska jag klara detta när jag är så svag och mår så dåligt????????????????????????????????




Kommentarer
Postat av: Malin

Blir så ledsen när jag läser att du inte mår bra gumman.. :-( du vet att du ALLTID kan komma till mig om du behöver prata.. jag tar din ilska, dina tårar.. allt..

tänker på dig... massa pussar o kramar

2009-11-09 @ 07:43:42
Postat av: Therese

man är starkare än man tror. Ännu starkare blir man när det även involverar andra. Som i detta läge handlar det även om dina barn och din man. Så jag tvivlar inte en sekund på dig! Du vet vart jag finns!

Love <3

2009-11-12 @ 13:22:03
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0