De kan ordna sig

Har nu fått ett intyg från skolan som ska in till försäkringskassan...Så min sgi är nog räddad...helt underbart måste jag bara säga.

Annars så... Jo jag mår så där men de är på bättringsvägen,
Vi har äntligen vart duktiga och satt ut våran volvo och hoppas nu att få den såld så fort som möjligt. Så har vi lite sparpengar sedan vilket jag tror kommer att behövas.
Man vet aldrig vad som händer i framtiden och vad försäkringskassan hittar på.

I morgon är det fredag igen vilket innebär att äntligen så kommer Anton och Linus hem.
Ska bli så underbart skönt att få hem dom igen.
Ska mya hela helgen med dom =) om dom nu har ro att sitta stilla och krama mamma en hel helg..hum tror nog inte det...men jag kan ju hoppas.

Är inne i vecka 27 i min graviditet och tiden har gått så himla fort, kan inte fatta om 13 veckor ca så är jag en 5 barns mamma...ojojoj....
Har gått upp 12 Kilo redan nu och känner mig som ett jävla stort hus.och de är as tufft och se sig själv bara bli stärre och stärre..sen när man träffar folk ute som man känner eller bara bekanta typ så säger dom...ojjjj va stor du är...ligger de med än en bebis i magen.... ;( ibland har jag lust att be folk dra åt skogen då men säger med ett leende på läpparna...Nej jag blir alltid stor då jag är gravid.... Men detta ska bort efter bebis är ute och de hjälper min älskade vän Therese me mig med.
Måste säga det gumman..Du är sååå jäkla duktig som har gått ner så mycket och du blir bara finare och finare...är stolt över dig <3
Sen är det min tur och hoppas de går lika bra för mig...


Nu ska jag fixa lite här hemma sen är det tv som gäller...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0