Torsdag hela dagen

idag är de torsdag och dagen har vart lugn än så länge... Sitter och väntar på Rasmus ska komma och passa Kevin då jag ska på 2 möten i skolan...
När jag kommer hem från mötet så ska jag städa lite hade jag tänkt, Får se om de blir gjort eller inte.
Det var ett tag sen jag skrev nu men har helt enkelt inte haft tid.

För ca 2 veckor sedan så vakande jag upp på natten runt kl 02.00...av att jag hade så fruktansvärt ont i magen...Gick upp och satte mig  i soffan och ojade mig... Sedan vakande Linus straxt efte roch hjälpte mig på toaletten....när jag kom till toan så var jag genom svettig och hande sååå ont att jag knappt kunde stå på mina egna ben...Kände mig lite yr och mådde väldigt illa.Linus skulle sen leda mig tillbaka till soffan men kom bara till hallen sedan så tuppade jag av och ramlade rakt bakåt... hade inte Linus stått bakom mig så hade jag slagit i huvudet i hallbordet...hade kunnat gå rikgit illa.
När jag vaknade till igen så bad jag Linus ringa ambulans då jag inte kunde röra mig.
Han ringde oc h dom kom ganska fort.
Ringde även ner Therese och hon kunde komma ner ett tag och passa alla barnen hemma...tack så mycket gumman för det.
Väl på akuten så tog dom massa prover på mig men vet fortfarande inte vad de tär, men dom tror att de kan vara njursten.
Kom hem på morgonnen runt 06.20..precis då vi klev innanför dörren så ringde barnens klocka och de var dax att stiga upp...
Så nu väntar jag bara på Röntgen tiden och efter den så hoppas jag på att få veta vad de är som är fel på min mage,....

Nästa fredag den 22 maj så fyller våran lilla kille 1 år..ojojoj tiden har gått så fort, Han går nu oxå...såå söt.
Ska ha Kalas för han hemma den 22 maj på eftermiddagen sen på natten runt 00.30 så bär det äntligen av upp till Arlanda för att senare ta flyget till Mallorca =)
Så himla skönt det ska bli....

Annars då...
Jo allt är helt ok...lite upp och ner men de blir nog bättre, Min älskade man och barnen mår bara bra...
I morgon kommer äntligen Anton och Linus hem.....saknar dom massor, ska ha dom i 2 veckor nu så det ska bli skönt att få ha dom 1 vecka längre... det som är mindre skönt är att när vi kommer hem så ska dom vara hos deras pappa i 2 veckor... Komemr ju saknar dom hur mycket som helst.

Nä nu måste jag börja fixa mig för Rasmus kommer om ca 1 timma.....

Skriver sedan med i kväll är planen, men får se om det hinns med.

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Inget att tacka för!

<3

Måste lägga upp en bild på din frilla. Skit snygg!

Hälsa syrran!

=)

2009-05-15 @ 15:18:06
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Therese

Å du.. Låt de inte gå så lång tid tills nästa uppdatering ;-))

2009-05-15 @ 15:18:24
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0