Måndag

Jaha nu har en ny vecka börjat...Vaknade i morse kl 05.¨30 för då vaknade Kevin och var jätte ledsen, hög feber och jätte förkyld.
Väckte sedan barnen och gick iväg med dom till skola och dagis. När ajg kom hem så gjorde jag rent spisen och rent på båda toaletterna. Runt 10.00 så kom Madde förbi för att lämna en resväska vi ska låna.
Vi fikade och snackade lite och helt plötsligt så var klockan 12.30 och de var dax att gå ohch hämta Linus på dagis.
Nu Sitter jag vid datan och slappar lite,  Linus gick nyss ut en sväng, Anton spelar spel och Kevin sover...

Nu är det verkligen inte många dagar kvar tills vi drar till Mallorca....har börjat packa lite nu till oss alla *phu* massor att packa och tid tar det...

Nu ska jag sätta mig framför tv iställer.
Skriver nog mer i kväll...

kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Skulle oxå behöva städa toaletterna =P Inte bara torka av lite här å där, utan städa på riktigt.

En annan dag!



Nope.. 3dgr kvar :O

Holymoly!

2009-05-19 @ 16:18:57
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0