dax att skriva igen

Ojoj nu var de länge sen igen, orkar inte uppdatera allt men tar från i förra helgen...
Fredag kväll kom min barndomsvän Johanna hit till mig..hon bar här med tågen 20.06. Jag och Linus åkte ner och hämtade Johanna vid tåget, när vi kom hem hit så åt vi jätte god middag och drack massa vin...snackade massor om gamla minnen. Efter maten så satte vi oss på baksidan och drack mera vin och bara skrattade och pratade massa minnen.
Runt kl 22.00 så tog jag och Johanna bussen ner till stan då hon ville se Linköping by Night.... Vilket jag inte tackade nej till att visa henne...
Hade super roligt, gick in på Harrys och dansade massor och drack..
Lite bilder


Jag på toaletten...hahaha

Johanna dansar


Saknar dig gumman


Vi kom hem runt 02.30 på fredag natten..väl hemma så satt vi uppe och snacka en stund sedan gick vi och la oss...

Lördag morgon så vaknade jag kl 07.30 och gick upp och duschade...
Väckte sedan Johanna och då åt vi frukost...sedan åkte jag,Johanna och Kevin ner till stan medans Linus var hemma och städade inför kvällen.
Gick runt och kollade lite på kläder och sedan var vi på Systemet.
När vi åkte hem så mötte vi upp Otto på bussen och vi alla åkte hem till mig. När vi kom hem så åkte Linus med Kevin till Farmor där han skulle sova.
Vi åt lunch och satt ute i solen och bara slappade innan det var dax att börja fixa lite mer inför kvällen.
Johanna garnerade mina tårtor...super fina blev dom...
Jag och Otto  satte upp lite ballonger och sånt.
Kl 16.30 så kom dom första gästerna....
sen rullade de in folk hela kvällen typ... Sen fick jag super fina presenter av mina vänner...ska ta kor tpå allt och lägga upp tänkte jag men de gör jag en annan dag...men fick bland annat ett super duper fint snö of sweden halsband av Johanna...jag bara älskar de halsbandet.
Sedan fick jag jätte fina värme hållade eller vad man ska säg av Therese, Jimmy, Anna och Jocke....
sen fick jag vin..alltid gott...
Fick även en fin skål i form av en fjäril av susanne.
Fick massa mer men lägger ut bilder på de....
Här är lite bilder från festen iallfall...












Therese hade hittat på lekar...åhhh så himla roliga...
Nu måste jag ska gå...
promenad med Therese....

Kram

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Ja, de var en lyckad 30-års fest :) Jag känner mig stolt att höra att ni fortsatte leka min strumpbyxe-lek under kvällen sen.. haha! Jag var bra sugen på att smaka på din Smirnoff Ice ett tag.. men jag nöjde mig med att lukta lite på den :) Hoppas ni får det bra när ni åker iväg! Väntar mig ett vykort :) Kram

2009-05-03 @ 20:45:36
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Snyggve bilder på Linus i strumpbyxa S

Kul att allt gick hem =) Lyckad fest gumman!

kramar!!

2009-05-04 @ 14:25:09
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0