Äntligen Fredag

Jaha då var det Fredag igen då..Fick hem Anton och Linus idag äntligen....
I morse så åkte jag med Andri ner till stan...Först så var hon med mig när jag klippte mig...
Susanne åkte även ner samtidigt och ville ta emd Kevin och handla medas jag satt hos Frisörer..vilket hon gjorde.
Andri var kvar och höll mig sällskap...
Efter jag klippt mig så hade Andri några ärenden på stan som hon gjorde, Sedan bar det iväg hem igen.
När jag kom hem så mötte jag upp Therese direkt och vi tog en promenad upp till skolan för att hämta barnen.

Linus kom hem tidigare från jobbet idag...Kl 15.00 så åkte vi till Bvc då Kevin skulle få sin ettårs spruta. Han blev jätte ledsen och gallskrek...min lilla bebis...
Men tröstade han med napp och snuttis vilket gick bra.
Sedan åkte vi ner till Stan och träffade min syster Jeanette och hennes familj, Dom ska ju komma till oss i morgon men min syster ville lyxa till de lite så dom kom hit idag så ska dom sova på hotell.
Sen kommer hela familjen hit i morgon runt kl 11.00 och stannar hela dagen.
Ska bli trevligt att umgås med hela familjen igen.

Nu ikväll så ska jag gå upp en sväng till Therese och prata lite skit och dricka lite Te hade jag tänk.
Linus ska sova hos en kompis som heter Benjamin och Anton ska ha en kompis som ska sova kvar hos oss....



Kollade lite bilder från vårat bröllop och hittade denna bild...Tycker den är massa fin



Och den här oxå

Älskar dig min kära man




Alltså livet...funderar på det ganska ofta..nästan för ofta tror jag.
Jag har världens underbaraste familj, vänner...är egentligen inget jag saknar så i mitt liv...
Men varför mår man så dåligt innerst inne för då??
Alltså inte så dåligt men väldigt många dagar så är det så att man inte vill gå upp ur sängen, man vill ligga hela dagen och bara dra täcket över huvudet...
Fan livet är verkligen ingen dans på rosor...

Kommentarer
Postat av: Therese

Bilderna e super fina! Underbar dag de där!!



Ja du gumman, den som visste. Så e de nog för dem flesta skulle ja tippa på. De enda man kan göra e att göra de bästa av situationen och kämpa på!



Love! <3

2009-05-16 @ 21:13:11
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0