Onsdag hela dagen

Nu har halva veckan gått vilket innebär att snart är det fredag igen och då åker barnen till pappa Johnny igen =(
Inte alls roligt men så är det....

I fredags var vi hos polisen och fixade pass till alla barnen, Nu är det inte långt kvar innan vi drar till Alcudia..Ska bli så underbart.
Så nu är allt inför resan fixat, Resväskor till alla, och pass till alla... Känns bra att vara ute i god tid med allt då de tär en del att planera när man åker bort med 3 barn. Tänkte jag skulle skriva en check lista på allt om ska med och bocka av vart efter jag packar. Smart Jenny...hihihih

Framöver så händer det ganska mycket faktsikt. Den 2 april fyller min älskade man år, Den 9 de april ska vi dra på kryssning..ska bli så roligt.
25 de april så ska jag ha min 30 års fest, och den 26 april fyller min bror år. 16 de maj kommer mina föräldrar hit och firar mig, Linus, Kevin, Filip och Felicia..ojojoj många födelsedagar det blir...
Den 22 maj kl 01.00 på natten bär det av till arlanda...sen flyga till Mallis..

Annars då..
Jo allt känns ok vissa dagar bra vissa dagar mindre bra men så är det ju...
Barnen mår bara bra..Kevin därimot är sjuk igen, han har feber,hosta och jätte förkyld.
Hoppas att de släpper snart på han...  Han sover knappt på nätterna, skriker och har svårt med andningen.

Nu måste jag gå men skriver i kväll eller i morgon..
kram


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Hoppas Kevin kryar på sig snart!!

Länge sen vi hördes av nu....

2009-03-25 @ 18:34:43
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0